Πώς διαφέρει το PackageCARE™ από άλλες εκτεταμένες εγγυήσεις;
ΠΡΟΓΝΩΣΗ & ΠΡΟΛΗΨΗ
Αντικατάσταση εξαρτημάτων βάσει χρονοδιαγράμματος από την εγγύηση.
Αναλύσεις δεδομένων σε πραγματικό χρόνο για τα μηχανήματά σας.
Αντικατάσταση εξαρτημάτων όταν χρειάζεται για αποτροπή περιττών διακοπών λειτουργίας.
ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ
Οι συμφωνίες παροχής υπηρεσιών εκτεταμένης εγγύησης συχνά μπορούν να αυξήσουν την τιμή των ανταλλακτικών και της εργασίας σέρβις κατά βούληση του προμηθευτή.
Οι υπηρεσίες επισκευής αεροσυμπιεστών μας είναι αξιόπιστες και έμπιστες, ώστε να μην βρεθείτε προ εκπλήξεως.
ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΚΙΝΔΥΝΟΥ
Οι εκτεταμένες εγγυήσεις καλύπτουν συνήθως ελαττώματα υλικών και κατασκευής, εξαιρώντας συγκεκριμένα τη φθορά, τη διάβρωση κ.λπ.
Το PackageCARE τα καλύπτει όλα.
ΧΩΡΙΣ ΨΙΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ
Τα ψιλά γράμματα σε πολλές εκτεταμένες εγγυήσεις δίνουν στις εταιρείες τη δυνατότητα να αρνηθούν τις απαιτήσεις.
Επιπλέον, ορισμένες πτυχές μιας επισκευής αεροσυμπιεστή δεν καλύπτονται, όπως τα αναλώσιμα ή τα ταξίδια.
Με το PackageCARE, δεν υπάρχουν ψιλά γράμματα.
ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ
Μπορεί να συμβούν απρογραμμάτιστα γεγονότα.
Το PackageCARE προσφέρει εγγυήσεις ταχείας απόκρισης για τη μεγιστοποίηση του χρόνου λειτουργίας του εξοπλισμού σας.
ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ
24/7 παρακολούθηση από την πλατφόρμα Helix™ Connected Platform, επιτρέποντας στην ομάδα σέρβις
να εντοπίζει γρήγορα πότε υπάρχει πρόβλημα ή ανωμαλία και να αρχίζει να το επιλύει άμεσα.
ΕΥΕΛΙΞΙΑ
Το PackageCARE διαθέτει μεγαλύτερη ευελιξία από μια εκτεταμένη εγγύηση.
Μπορείτε να προσθέσετε παλαιότερο εξοπλισμό, στεγνωτήρια και φίλτρα, να συμπεριλάβετε έναν ενοικιαζόμενο συμπιεστή ή υπηρεσίες ανακατασκευής,
για να δημιουργήσετε ένα πρόγραμμα προσαρμοσμένο στις ακριβείς ανάγκες σας.
ΧΩΡΙΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ
Η γλώσσα των περισσότερων συμβάσεων εκτεταμένης εγγύησης αναφέρει ότι ο πάροχος υπηρεσιών σας μπορεί να καταγγείλει για λόγους ευκολίας.
Με το PackageCARE, εμείς δεν μπορούμε να αποχωρήσουμε.
ΧΩΡΙΣ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ
Οι εκτεταμένες εγγυήσεις απαιτούν να διατηρείτε ορισμένα αρχεία ή να υποβάλλετε πληροφορίες στον προμηθευτή, διαφορετικά η κάλυψη μπορεί να απορριφθεί.
Με το PackageCARE δεν υπάρχει καμία ανάγκη.